Jaarverslag 2019

12.05.2020

In ons jaarverslag van 2019 lees je wat we vorig jaar als beweging opgestart en bereikt hebben waaronder de aanpak, ondersteunende activiteiten en de partnerships. Ondanks een vertraging door het coranavirus bouwen we onverminderd verder aan een meer duurzaam Gooise Meren. Laat het ons weten als je je bij ons wilt aansluiten of een duurzaam lokaal initiatief hebt. Like en volg ons op Facebook, link met ons op LinkedIn en abonneer je op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van lokaal duurzaam nieuws.

Lokale en landelijke subsidies en leningen voor huiseigenaren en VVE's

Een volledig en telkens geactualiseerd overzicht van subsidies en leningen om je huis of je wooncomplex (VVE) te verduurzamen vind je in de energiesubsidiewijzer van MilieuCentraal.

Word Zwerfvuil Ambassadeur in jouw straat of buurt

Wil je het aanspreekpunt worden voor je buurtbewoners om samen zwerfafval op te ruimen in jouw straat of buurt? Laat het ons weten via een mail met daarin de straat of straten die je samen met buurtbewoners wilt schoonhouden. We zetten je graag op onze kaart met alle opruimacties binnen Gooise Meren.

Waar kun je beginnen om thuis energie te besparen?

Nodig een energiecoach bij je thuis uit. Dit is een lokale bewoner, een ervaringsdeskundige of vrijwillige professional, die beschikbaar is voor een gratis gesprek over de mogelijkheden. Stuur hiervoor een mail naar: Paul.vansteijn@ziggo.nl