Jaarverslag 2019

In ons jaarverslag van 2019 lees je wat we vorig jaar als beweging opgestart en bereikt hebben waaronder de aanpak, ondersteunende activiteiten en de partnerships. Ondanks een vertraging door het coranavirus bouwen we onverminderd verder aan een meer duurzaam Gooise Meren. Laat het ons weten als je je bij ons wilt aansluiten of een duurzaam lokaal initiatief hebt. Like en volg ons op Facebook, link met ons op LinkedIn en abonneer je op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van lokaal duurzaam nieuws.

Lokale en landelijke subsidies en leningen voor huiseigenaren en VVE's

Een volledig en telkens geactualiseerd overzicht van subsidies en leningen om je huis of je wooncomplex (VVE) te verduurzamen vind je in de energiesubsidiewijzer van MilieuCentraal.

Word Zwerfvuil Ambassadeur in jouw straat of buurt

Wil je alleen of samen met buurtbewoners zwerfafval opruimen in jouw straat of buurt? Laat het ons weten via het inschrijfformulier. We zetten je graag op onze kaart met alle opruimacties binnen Gooise Meren.

Aanvraagformulier ondersteuning initiatievenfonds

Heb je een duurzaam initiatief dat je wilt uitrollen in Gooise Meren en zoek je ondersteuning? Vvul dan dit formulier (docx) in. Kun je deze niet openen, download hier de pdf.

Een aantal ondersteunde initiatieven kun je hier bekijken.